lördag 29 september 2018

Herregud vilken bra dag!

Royne morgonskålar med kaffe!

Lördagen på Bokmässan blev en riktig kanondag! Dagen var packad med fullträffar!

Här syns Royne Mercurio i Libris monter --- han tecknar den oerhört kända och populära serien Herregud & co - som inte har något med att vara religiös att göra. Det handlar snarare om att tackla vardagen. Varje dag.

På koppen står det: Först kaffe. Sedan förändrar vi världen.

Visst. Först kaffe, sedan tar vi itu med dagens mässmingel!

Roines allmängiltiga karaktärer är bara så fyndiga!

Livet blir lite gladare, lite roligare och lite soligare sedda med stora ägg-ögon!

OBS! Nu finns ny evighetskalender --- man vänder blad (som Kungen) varje dag och blir glatt överraskad av en ny, fyndig en-rutas serie. Med coolt och livsbejakande budskap.

Det är STORT att få in ett smart skämt och en peripeti i BARA en liten ruta!

Det finns också nya vykort, nya julkort, ny väggkalender och bäst av allt: stor canvasbag. Mässans bästa inköp.

Allt jag behöver har jag inom mig. Resten har jag i påsen.

Nästa stopp: Bonniers monter för nya barnböcker. ALLA där beundrade min nya påse OCH de flesta frågade var den kom ifrån och ville ha en likadan. Undras vad Bonnier-arbetarna tänkte när folk strömmade till Libris monter ... ?!

Vi måste skaffa coolare påsar?!

eller:

Att sprida glädje och kärlek är det viktigaste! (se bilden  ovan). Vi bryr oss inte alls om att kunderna försvinner till Libris monter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.