lördag 27 september 2014

Bookmässan 2014: På jakt efter en Zombie och en snygg bag!


När man är på bokmässan spanar man gärna in andras bok-kassar ..
Gillade den här skarpt Den är från London. Så klart.
Och jag som befinner mig i Lilla London (Göteborg). Så typiskt!

 
Om ni undrar varför det är folkstockning ... alla står och stirrar på Desmond och Mpho Tutu.
De blir intervjuade i Svenska Kyrkans monter Se människan.
Just nu kan jag inte Se människan.
Utom på storbildsskärmen.
Någon säger: varför står vi här egentligen, man såg ju  honom igår på Skavlan.
jag vet varför jag står här.
Jag vill höra Frank Swain prata om Hur man gör en egen Zombie.
Men just nu känns det som om man är fast i en egen zombie-apokalyps.
Alla stirrar tomt framför sig och rör sig oändligt långsamt eller inte alls...
 
Tutus bok Förlåtelse är förresten jättebra. Men jag kan den redan,
nu vill jag veta hur man gör en Zombie.





Ytterliggare en fin bok-bag. Från Bokspegeln på mässan.
Fast de tog slut direkt.
Och en ägare sa att man ska helst inte lägga böcker i den,
för då går hjulen sönder.
Men om man inte lägger böcker i "the book-bag"
så är den alltså perfekt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.